środa, 29 października 2014


Czas biegnie tak szybko





















Muszę przyznać, że ten film jest dla mnie najważniejszy z całej setki które posiadamy. Mimo tego, że oglądałam go już wiele razy to jednak dalej w moich oczach często pojawiają się łzy szczęścia. Dziecko to najpiękniejszy dar jaki tylko mogłam sobie wymarzyć. Narodziny Franka były dla mnie rewolucją. Wiadomo, że na początku jest ciężko odgadnąć wszystkie potrzeby maluszka. Inne rzeczy zaczynają być priorytetem i to właśnie jest piękne, dziecko nadaje życiu sens. Odnalazłam w sobie ogromną wrażliwość, odkryłam, że potrafię być bardzo cierpliwa i ciepła. Zatrzymałam się na chwilę w tym szaleńczym pędzie. Czy coś straciłam? Nie, w ogóle tego nie czuję. Czy coś zyskałam? O tak- wspaniałe dziecko które daje mi mnóstwo szczęścia.
A jak zmieniło się Wasze życie po porodzie?
Wszystkie z Was którzy nie nagrywają swoich pociech gorąco zachęcam, pamiątka jest niesamowita.

1 komentarz:

  1. Nominowanie do Liebster Blog Award za świetną robotę. Szczegóły u mnie. Dobrej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń