sobota, 18 października 2014

Witajcie !


Jestem fanką blogów wszelakiej maści ale... no właśnie ale. 
Ostatnio zaczęły mnie po prostu nudzić. Poszukując czegoś co zadowoli mnie na kolejne kilka miesięcy pomyślałam, że tym razem może to ja zaproponuje coś od nas. Od nas dlatego, że w tego vloga tworzymy całą 4 osobową rodziną.
Główną role nie da się ukryć odgrywa Franciszek zwany dalej gagatkiem, komandosem, wisusem. Franek, ma niecałe 2 latka, niekończącą się energię i uśmiech na twarzy o czym będziecie mieli okazję przekonać się będąc z nami.

Tata Kuba- oko, ucho i magik całego video.
Malinka, 6-miesięczna siostra Franka, baczna obserwatorka całej naszej pracy którą też pewnie nie raz będziecie mieli okazje zobaczyć w akcji.

No i ja. Po prostu mama.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz